« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie sesji.

2. Stwierdzenie kworum.

3. Wybór sekretarza obrad

5. Przyjęcie protokołu:

8. Podjęcie uchwały w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Miedziana Góra na lata 2023-2036.

9. Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia budżetu Gminy Miedziana Góra na 2023 rok.

10. Podjecie uchwały w sprawie: zarządzenia poboru opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi w drodze inkasa oraz wyznaczenia inkasentów i określenia wysokości wynagrodzenia za inkaso.

11. Podjęcie uchwały w sprawie zarządzenia poboru podatku rolnego, podatku leśnego i podatku od nieruchomości od osób fizycznych w drodze inkasa oraz wyznaczenia inkasentów i określenia wysokości wynagrodzenia za inkaso.

12. Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii na lata 2023 -2025.

15. Podjęcie uchwały w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części sołectwa Miedziana Góra na terenie gminy Miedziana Góra.

16. Podjęcie uchwały w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany Nr 7 miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego sołectwa Kostomłoty II – część I na terenie gminy Miedziana Góra.

17. Podjęcie uchwały w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany Nr 1 miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Kostomłotów Pierwszych „Część Wschodnia” – centrum.

18. Podjęcie uchwały w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany Nr 13 miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części sołectwa Miedziana Góra na terenie gminy Miedziana Góra.

19. Podjęcie uchwały w sprawie sprostowania oczywistej omyłki pisarskiej w uchwale w sprawie uchwalenia Rocznego Programu Współpracy Gminy Miedziana Góra z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na rok 2023.

20. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie umów o świadczenie w 2023 roku usług w zakresie publicznego transportu zbiorowego na liniach komunikacyjnych w przewozach autobusowych o charakterze użyteczności publicznej.

25. Przyjęcie od radnych interpelacji na piśmie.

26. Sprawozdanie Wójta Gminy z działalności za okres między sesjami.

27. Zapytania i wolne wnioski.

28. Zakończenie sesji.

« Powrót do strony głównej