« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie sesji.

2. Stwierdzenie kworum.

3. Wybór sekretarza obrad.

6. Sprawozdanie Wójta Gminy z działalności za okres między sesjami

7. Podjęcie uchwały w sprawie wprowadzenia zmian w uchwale nr IV/18/19 Rady Gminy Miedziana Góra z dnia 24 stycznia 2019 roku w sprawie uchwalenia budżetu gminy na 2019 rok.

9. Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia pomocy finansowej dla Województwa Świętokrzyskiego na opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: „Budowa ciągu pieszo - rowerowego przy DW 750 na odcinku od km 0+000 do km 13+919”.

10. Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę Nr VII/62/2019 Rady Gminy MIedziana Góra z dnia 31 maja 2019r. w sprawie połączenia samodzielnych publicznych zakładów opieki zdrowotnej"

11. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na wniesienie mienia Gminy Miedziana Góra na pokrycie podwyższonego kapitału zakładowego spółki Zakład Gospodarki Komunalnej w Miedzianej Górze spółka z ograniczoną odpowiedzialnością (dalej: „Spółka”).

12. Podjęcie uchwały w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego część sołectwa Kostomłoty Drugie „Część Zachodnia” oraz część sołectwa Miedziana Góra „Część Południowa” na terenie gminy Miedziana Góra.

13. Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia Rocznego Programu Współpracy Gminy Miedziana Góra z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na rok 2020

14. Informacja o stanie realizacji zadań oświatowych w Gminie Miedziana Góra

15. Informacja Przewodniczącego Rady Gminy dot. analizy oświadczeń majątkowych radnych złożonych w związku z rozpoczęciem kadencji 2018-2023.

16. Informacja Przewodniczącego Rady Gminy dot. analizy oświadczeń majątkowych radnych złożonych do 30 kwietnia 2019 r.

17. Informacja Wójta Gminy dot. analizy oświadczeń majątkowych pracowników samorządowych.

18. Naczelnik Drugiego Urzędu Skarbowego w Kielcach dot. analizy danych zawartych w oświadczeniach majątkowych.

19. Sprawy różne.

20. Przyjęcie od radnych interpelacji na piśmie.

21. Zapytania i wolne wnioski.

22. Zakończenie sesji.

« Powrót do strony głównej