« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie sesji.

2. Stwierdzenie kworum.

3. Wybór sekretarza obrad.

5. Przyjęcie protokołu z sesji

6. Podjęcie uchwały w sprawie zmian w budżecie Gminy Miedziana Góra na 2023 rok.

7. Podjęcie uchwały w sprawie zmian w Wieloletniej Prognozie Finansowej Gminy Miedziana Góra na lata 2023-2036.

8. Podjęcie uchwały w sprawie określenia górnych stawek opłat ponoszonych przez właścicieli nieruchomości za usługi w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych lub osadników w instalacjach przydomowych oczyszczalni ścieków i transportu nieczystości ciekłych.

9. Podjęcie uchwały w sprawie wymagań jakie powinien spełniać przedsiębiorca ubiegający się o uzyskanie zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych lub osadników w instalacjach przydomowych oczyszczalni ścieków oraz transportu nieczystości ciekłych na terenie Gminy Miedziana Góra.

10. Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia zmiany Nr 6 miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego sołectwa Kostomłoty II – część I na terenie gminy Miedziana Góra.

11. Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia zmiany Nr 6 miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego sołectwa Porzecze na terenie gminy Miedziana Góra

12. Podjęcie uchwały w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego sołectwa Kostomłoty I – część I na terenie gminy Miedziana Góra obejmującej fragment terenu położonego pomiędzy ul. Podmiejską, Marmurową oraz Kolejową.

14. Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie przystąpienia do opracowania Strategii Rozwoju Gminy Miedziana Góra do roku 2030 oraz określenia trybu i harmonogramu opracowania projektu strategii, w tym trybu konsultacji

15. Podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia Regulaminu Rady Społecznej Samorządowego Ośrodka Zdrowia w Miedzianej Górze.

16. Podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia protokołu Komisji Rewizyjnej z kontroli problemowej działalności Wójta Gminy Miedziana Góra.

18. Sprawy różne.

19. Przyjęcie od radnych interpelacji na piśmie.

20. Sprawozdanie Wójta Gminy z działalności za okres między sesjami.

21. Zapytania i wolne wnioski.

22. Zakończenie sesji.

« Powrót do strony głównej